Vores strategi
Vurderingsstyrelsen har fire strategiske pejlemærker, som vi arbejder efter.
- Vurderingsstyrelsen skal sikre, at borgere og virksomheder oplever en effektiv, pålidelig og kompetent administration, mens kerneinteressenter oplever styrelsen som lydhør og samarbejdsorienteret.
- Vurderingsstyrelsen skal træffe afgørelser af høj kvalitet og understøtte klagesagsbehandling for derved at sikre et retvisende beskatningsgrundlag samt den bedst mulige brugerrejse for borgeren.
- Vurderingsstyrelsen skal sikre en effektiv og driftssikker overgang, til det nye ejendomsvurderingssystem er fuldt implementeret.
- Vurderingsstyrelsen skal sikre en kontinuerlig høj faglighed gennem rettidig rekruttering af nødvendige kompetencer samt strategisk medarbejder- og ledelsesudvikling.
Mål- og resultatplan
Der er udarbejdet en mål- og resultatplan for Vurderingsstyrelsen, som skal sikre retning og styring i arbejdet med de strategiske pejlemærker.