Gå til indhold

Ring, hvis du har oplevet problemer med digital adgang

Vurderingsstyrelsen vil hjælpe boligejere, der har oplevet problemer med den digitale adgang til oplysninger om deres ejendom.

Desværre har nogle boligejere oplevet problemer, når de har modtaget digital post fra Vurderingsstyrelsen med meddelelse om, at de nu kan se de data, deres vurdering vil bygge på.

Nogle boligejere har oplevet, at det ikke har været muligt at klikke på det link, der har været i notifikationen i deres digitale postkasse.

Boligejere, der modtager notifikationen fra Vurderingsstyrelsen i deres digitale postkasse, skal være opmærksomme på denne, da boligejerne har fire uger til at gennemgå oplysningerne – og eventuelt sende en indsigelse, hvis de mener, der er fejl eller mangler i Vurderingsstyrelsens oplysninger om deres bolig.

Boligejere, der har oplevet, at tekniske udfordringer har forhindret dem i at sende en indsigelse rettidigt – enten ved brug af det medsendte link eller ved at logge ind på Vurderingsportalen.dk kan ringe til Vurderingsstyrelsen på telefon 72 22 16 16.

Vurderingsstyrelsen vil i første omgang notere boligejernes kontaktoplysninger og problemets karakter og derefter vende tilbage til boligejerne.